Kommunal bolig
Generelt om tjenesten
Tema
- Tekniske tjenester- Pleie-, rehabiltering og omsorg
- Helse
- Øvrige tjenester
Beskrivelse
Noen vil ha problemer med å komme seg inn på boligmarkedet eller å bli boende i den boligen de har. Kommunen har et ansvar for å bidra til at alle har et godt og trygt sted å bo, og Nav skal medvirke til å skaffe boliger til de som ikke greier det på egen hånd.
Målgruppe
Vanskeligstilte
Kriterier/vilkår
Kommunen vil vurdere hva slags type bistand den enkelte har behov for og hvilke alternativer som finnes.
Pris for tjenesten
Gebyr og avgifter 2021Brosjyrer, dokumenter, kart og lignende
Lover og forskrifter
Skjema
Saksbehandling
Saksbehandlingstid
Kommunen skal behandle saken så snart som mulig. Hvis saken ikke kan avgjøres innen én måned, skal du ha skriftlig beskjed om grunnen til dette. Du skal samtidig få opplyst når det antas at vedtaket blir fattet.
Klagemulighet
Hvis du er misfornøyd med vedtaket, kan du klage til kommunen innen en frist på tre uker fra du mottok det. Forklar hva du er misfornøyd med og hvorfor du mener vedtaket bør endres. Hvis du trenger veiledning, kan du henvende deg til kommunen. Opprettholder kommunen sin avgjørelse, blir saken sendt videre til kommunens egen klagenemnd, som avgjør om klagen skal tas til følge.
Kontaktinformasjon
Kontaktavdeling
Avdeling: | Servicekontoret |
Telefon: | 77 17 66 10 |
Postadresse: | Nesveien 7 9357 Tennevoll |
Besøksadresse: | Nesveien 7 9357 Tennevoll |
Ansvarlig enhet
Avdeling: | Sentraladministrasjon |
Telefon: | 77 17 65 00 |
Epost: | postmottak@lavangen.kommune.no |
Postadresse: | Nesveien 7 9357 TENNEVOLL |
Besøksadresse: | Nesveien 7 9357 TENNEVOLL |
Kontaktpersoner
Navn: | Erling Hanssen |
Tittel: | rådmann |
Telefon: | 481 08 918 |
Epost: | erling.hanssen@lavangen.kommune.no |
Andre opplysninger
Opprettet | 2016-01-08 13:49 |
Oppdatert: | 2016-01-11 09:58 |
Gyldig fra | 2011-02-03 |
Gyldig til | 2020-02-25 |
