Hopp til toppmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
Velg språk: Bokmål Samisk

Kommunal bolig

Generelt om tjenesten

Tema

- Tekniske tjenester
- Pleie-, rehabiltering og omsorg
- Helse
- Øvrige tjenester

Beskrivelse

Noen vil ha problemer med å komme seg inn på boligmarkedet eller å bli boende i den boligen de har. Kommunen har et ansvar for å bidra til at alle har et godt og trygt sted å bo, og Nav skal medvirke til å skaffe boliger til de som ikke greier det på egen hånd.

Målgruppe

Vanskeligstilte

Kriterier/vilkår

Kommunen vil vurdere hva slags type bistand den enkelte har behov for og hvilke alternativer som finnes.

Pris for tjenesten

Gebyr og avgifter 2021

Brosjyrer, dokumenter, kart og lignende

aaa

Lover og forskrifter

___

Skjema

Saksbehandling

Saksbehandlingstid

Kommunen skal behandle saken så snart som mulig. Hvis saken ikke kan avgjøres innen én måned, skal du ha skriftlig beskjed om grunnen til dette. Du skal samtidig få opplyst når det antas at vedtaket blir fattet.

Klagemulighet

Hvis du er misfornøyd med vedtaket, kan du klage til kommunen innen en frist på tre uker fra du mottok det. Forklar hva du er misfornøyd med og hvorfor du mener vedtaket bør endres. Hvis du trenger veiledning, kan du henvende deg til kommunen. Opprettholder kommunen sin avgjørelse, blir saken sendt videre til kommunens egen klagenemnd, som avgjør om klagen skal tas til følge.

___

Kontaktinformasjon

Kontaktavdeling

Avdeling:Servicekontoret
Telefon:77 17 66 10
Postadresse:Nesveien 7 9357 Tennevoll
Besøksadresse:Nesveien 7 9357 Tennevoll

Ansvarlig enhet

Avdeling:Sentraladministrasjon
Telefon:77 17 65 00
Epost:postmottak@lavangen.kommune.no
Postadresse:Nesveien 7 9357 TENNEVOLL
Besøksadresse:Nesveien 7 9357 TENNEVOLL

Kontaktpersoner

Navn:Erling Hanssen
Tittel:rådmann
Telefon:481 08 918
Epost:erling.hanssen@lavangen.kommune.no

Andre opplysninger

Opprettet2016-01-08 13:49
Oppdatert:2016-01-11 09:58
Gyldig fra2011-02-03
Gyldig til2020-02-25
Språk Norsk - Norwegian