Pr. 27. februar 2023 har ca. 60 abonnenter fått sitt nett migrert fra Nordix til Telenor. Målsettingen er at alle abonnenter i kommunen skal være lagt over til Telenor innen utgangen av mai 2023.

  • Abonnenter som allerede har etablert fiber gjennom Nordix skal ikke betale ny etableringsavgift til Telenor.
  • I forkant av overgangen må alle Nordix-kunder bestille tjenesten på nytt fra Telenor. Dette gjør du på www.telenor.no/privat/internett.
  • Da enkelte adresser i Nordix’ nett enda ikke er lagt inn i Telenors dokumentasjonssystem vil en kunne få melding at det ikke er fiber fram til abonnenten. Dersom det skjer for deg kan du ta kontakt med Nordix på telefon 77662600 eller på e-post support@nordix.no.
  • Telenors priser er enhetlig over hele landet.
  • Telenors nett er et åpent nett. Dette medfører at andre leverandører eks. Homenet, NextGenTel, Breiband.no osv. kan levere tjenester (internett eller TV) i nettet. Men Telenor har ett års bindingstid ved overgangen fra Nordix.
  • Dersom du har spørsmål kan du henvende deg med e-post til Nordix ved å besvare e-posten du har mottatt fra Nordix.no.