Hvis du er lønnsmottaker i Lavangen kommune:

Dersom du er lønnsmottaker i Lavangen kommune, er du allerede opprettet som bruker i vårt lønns- og personalsystem. Du må da velge "glemt brukernavn og passord" ikke ny bruker/konto, og følg instruksjonene som da kommer ved pålogging. Du vil få tilsendt nytt brukernavn og passord pr.mail. Tidligere sendt brukernavn og passord kan ikke brukes. Ansatte som ikke har e-postadresse, må ta kontakt med servicekontoret på tlf 77 17 66 10.

Tidligere ansatte, og ansatte som har endret e-postadresse:

Disse må kontakte servicekontoret pr telefon/epost og oppgi ny e-postadresse. Når slik endring er registrert hos oss følges prosedyren over for innregistrering mot ansatt.

Er du ansatt i Lavangen kommune å ønsker å søke ny stilling:

  • Trykk på "gå til liste over ledige stillinger i kommunen"
  • Logg deg på med brukernavn og passord (øverst til høyre på skjermen).
  • Har du ikke gyldig brukernavn og passord, velg "glemt brukernavn/passord" og følg da instruksjonene som fremkommer.
  • Etter pålogging med brukernavn og passord, velges "meg selv"
  • CV legges inn/oppdateres
  • Gå deretter til "ledige stillinger"
  • Velg stilling som du ønsker å søke på
  • Trykk "søk stilling" og følg instruksjonene som da fremkommer

 

Er du ikke-ansatt: Velg registrer søker.

Har du spørsmål vedr. utlyste stillinger, bes du om å ta direkte kontakt med kontaktpersonene oppgitt i stillingsannonsene.

Trenger du mer informasjon om søkeprosessen eller hjelp til registering i systemet, kontakt oss gjerne på servicekontoret tlf: 77 17 66 10.

Vi ønsker deg velkommen til å søke ledige stillinger hos oss!